درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39731صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 15 مرداد 1398 - 14:41
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه: نقش روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها بسیار حساس است
رییس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی با توجه به وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی و روشنگری در خط مقدم نظام تصمیم سازی و سیاستگذاری کشور قرار دارند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی با توجه به وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی و روشنگری در خط مقدم نظام تصمیم سازی و سیاستگذاری کشور قرار دارند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، غلامرضا اسکندری رییس اداره کل روابط عمومی بانک سپه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در بانک سپه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اقتصاد ما در حال خروج از شرایط گلخانه ای چند سال اخیر بود که دوباره دچار تحریم های سختی شد و بنابران نیاز است که همه ما برای افزایش میزان تاب آوری تلاشی مضاعف کنیم .


وی افزود: بهره برداری اقتصادی از دوران تحریم نیز نیاز به شکل گیری یک اجماع ملی برای فائق آمدن بر موانع پیش رو است تا ما را قادر سازد با عبور و چشم پوشی از بسیاری اختلاف ها؛ فرصتی برای ترسیم آینده بهتر فراهم کنیم.


رییس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه اظهار داشت: لازم است رسانه ها برای مردم به عنوان رقم زنندگان واقعی آینده اقتصاد این مملکت و همچنین مسئولان تصمیم گیر روشن کنند که اگرچه اصلاح روندهای جاری ممکن است ناخوشایند هایی در پی داشته باشد اما بدون آن نیز بقای نظام بانکی ما ممکن است در خطر بیفتد.


وی گفت: در واقع ما مسئولان باید به یاد داشته باشیم که اگر فرصت یک جهش بوجود آمده اما سکوی این جهش را باید ما با همکاری مردم بسازیم که البته زمانبر و در معرض تهدیدات بیشمار است و شما قادرید در این راه هم مردم را بسیج کنید وهم ما را نقد و تصحیح نمایید.


اسکندری افزود: آن سکویی که ما نسبت به آن حساسیت ویژه داریم و یاری شما را در ساختن آن می طلبیم، همان مشارکت مردم در پذیرش استانداردهای جدید است. بنابراین در عرصه اقتصاد به صورت کلی و در حوزه پولی و بانکی، حضور شما را فرصت می دانیم تا با درک شرایط ویژه ی موجود دست در دست هم بگذاریم تا در سال جاری یعنی سالی که نقطه عطف اقتصاد ایران است بخش مهمی از تغییرات مورد نیاز را عملی کنیم.


رییس اداره روابط عمومی بانک سپه اظهار داشت: این یک تصمیم حاکمیتی است که برای افزایش ضریب مقاومت اقتصاد وارد میدان شویم تا حداکثر بهره برداری را از آن داشته باشیم، این وظیفه ای است که بر دوش همه ما گذاشته شده است.

 


اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود نقش روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها را بسیار حساس و مهم عنوان کرد و تصریح کرد: ارتباط صادقانه با رسانه ها از جمله وظایف مهم روابط عمومی ها به شمار می رود.


وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: همراهی صادقانه و مهمتر از همه از روی آگاهی و بصیرت شما عزیزان با بانک سپه طی سالیان متمادی را برای خود و بانک، سرمایه ای عظیم قلمداد می کنم و ایمان دارم این سرمایه بی بدیل تضمن کننده موفقیت ما در ادامه راه خواهد بود.


غلامرضا اسکندری رییس جدید اداره کل روابط عمومی دانشجوی دکتری مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدرس دانشگاههای علامه طباطبایی و دارای سوابق اجرایی همچون مدیرکل بانک سپه در استانهای قم، سمنان و بوشهر، بازرس ویژه مدیرعامل، معاون مدیرکل بانک سپه استان ایلام و معاون اداره کل روابط عمومی در سال 87 می باشد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد